tisdag 27 augusti 2024

Saga 20 år!

Hej fina vänner!

Nu var det väldigt längesen jag gjorde något inlägg. Och det

beror på att jag bytade en höftprotes i slutet av maj och efter det

blev det lite komplikationer, först en bakterie i såret och efter

 det gick den urled! Vilket har gjort att jag är väldigt begränsad i mina rörelser😏

Är jag inte väldigt försiktig är det stor risk att det händer igen.

Ett beställningskort har jag i alla fall gjort!

Saga är intresserad av hästar och löpning🐎

Till detta kort har jag använt följande:

Papper - Amy Design - Spring is here

Ovaler - die Crea-lies

Skor - die ByLene

Blommor - die Gummiapan

Blad - die Cheery Lynn

Bokstäver - die Py hobby

Siffror - die Nellie snellen


Kram och ta hand om er💖 

1 kommentar:

  1. Jättefint kort och så roligt när man får med mottagarens intressen! Ta det försiktigt nu så du läker ordentligt och roligt att "se" dig på bloggen igen!

    SvaraRadera