söndag 12 maj 2024

Elinor har fyllt år!

 Hej kära vänner!

Nu var det väldigt länge sedan jag gjorde något inlägg😊

 Men min fina bloggvän Elinor har fyllt år och självklart

fick hon ett kort och lite scrapgodis av mig!

Ta gärna en liten titt inne hos henne för att se så mycket fint hon skapar!

https://elinorsanglert.blogspot.com/

Till hennes kort har jag använt följande dies:

Ramar - Crea-lies

Text - PY-hobby

Gräs - Marianne design

Lavendel - Memory box


Ta hand om er och ha en fin vecka💞

Kram

2 kommentarer:

  1. Så vackert med all lavendel och snygg ram runt kortet. Kul att glädja någon med ett så fint kort =) kram

    SvaraRadera
  2. Så otroligt vackert kort som fortfarande står framme och gläder mig!! Älskar lavendelblommorna och färgerna på kortet! Och scrapgodiset jag fick-oj, säger jag bara:)
    Kram!!!

    SvaraRadera