fredag 28 januari 2022

Emelie 25 år!

Hej fina vänner!

Hoppas ni mår fint🙏 

Igår fyllde vår äldsta dotter 25 år💖 En aning svårt 

att förstå!

Lite kort och presenter fick hon ju förstås😊

Till det första, som hon fick av oss har jag använt:

Papper - Maja design

Siffror - die Paper Rose

Bokstäver - die Craft Emotions

Bård - die Lawn fawn

Banner - die Crea-lies

Hjärtan - die Gummiapan

Blomma - die LeCrea

Blad - die Joy Crafts och Marianne design


Och till nästa kort som lillasyster gav henne har jag använt:

Ramar - die Crea-lies

Flaska och glas - die Marianne design

Bokstäver och siffror - die Sizzix

Blomma - die Simple and basic

Blad - die Cheery Lynn

Guldswirlen - die Lady E design


Det sista kortet beställde min mamma för att ge henne!

Jag har använt:

Ramar, blommor och vas - die Marianne design

Grattis - die Rox stamps

Siffror -  die Quickutz

Nu vill jag önska er en riktigt Trevlig helg💓

5 kommentarer:

  1. Så fina kort alla tre. Och så snyggt med slimline kort, måste prova själv :) Hoppas dottern fick en fin födelsedag!
    Kram och ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort, alla tre. Man märker på barnen att man själv blir äldre ;)

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort alla tre! Du har lyckats göra de tre korten helt olika! Gillar verkligen de stora siffrorna på det första kortet! Dottern uppskattade säkert korten jättemycket!
    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort alla 3, men jag fastnade lite extra för det fina med vasen med blommor. Så läckert! Grattis i efterskott till Emelie =) kram

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Så himla vackra kort :)
    Grattis till din dotter i efterskott.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera