måndag 31 maj 2021

Två studentkort!

Hej fina vänner! 

Hoppas ni har det bra i det härliga vårvädret🌞

Eftersom det närmar sig studenttider, så 

har jag två kort att visa er.

Till det första har jag använt:

Papper - Wild Rose Studio 

Text -die Dixi crafts

Oval - die ByLene

Studentmössa - die Gummiapan

Blommor - Simple and Basic

Blad - Creative Expressions

Hörnen kommer jag tyvärr inte ihåg märket på.


Till det andra kortet har jag använt:
Mönsterpapper - Maja design
Oval och blad - die Marianne design
Text - die PY-hobby
Studentmössa - die Gummiapan

Kram och ha det så fint💓

4 kommentarer:

  1. Så fina studentkort! Vackra papper, dies o dekorationer. Jag älskar den studentmössan o använder den själv flitigt när det är säsong :)
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Härliga studentkort med fina upplägg, mönsterpapper och texter. Söta vita blommor. Ha en bra vecka. /kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Fina kort båda två. Gillade särskilt blommorna på det övre kortet, så söta! kram

    SvaraRadera
  4. Så fina studentkort! Fina blommor och papper. Fint när man har "skugga" på texten.
    Det blev tyvärr ingen student för oss i år...men det blir säkert bra ändå :)
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera