torsdag 22 april 2021

Elinor har fyllt år!

 Hej fina vänner!

Min fina bloggvän Elinor har fyllt år, och självklart 

skickade jag ett kort och en liten "godispåse" till henne😊

Kika gärna in till henne på http://elinorsanglert.blogspot.com/, för 

att se så mycket fint hon skapar!

Till detta kortet har jag använt följande:

Mönsterpapper - Craft Consortium "Wood Textures"

Ram - die Simple and Basic

Blomma - die Sheena Douglas

Text - Crea-lies

Hoppas du fick en fin födelsedag Elinor🌺


Kram och ha en fortsatt bra vecka💓



3 kommentarer:

  1. Så fint kort och en jättesöt blomma :) Önskar dig en trevlig helg /kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Detta vackra kort står fortfarande på bänken så jag kan se det varje dag. Sååå vackert! Och jag fick en underbar födelsedag!
    Kram och än en gång tack för det fina kortet och "godispåsen"

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert kort med de fina liljekonvaljerna. En favoritblomma =) kram

    SvaraRadera