lördag 4 april 2020

Fritz 50 år!

Min käre svåger fyllde 50 år för tre veckor sedan:)
Men tyvärr så var vi inte där, eftersom både jag
och min man kände oss lite krassliga.
Då är det ju självklart att man inte åker på kalas, hur 
gärna man än vill med tanke på Corona viruset:(
Nu var det inte Corona vi hade, tack och lov.
Men hur som helst så har vi uppvaktat honom
i efterhand.
Det översta kortet fick han av mig och min familj.
Och till det har jag använt papper från Maja design, och
följande dies:
Banner med "stygn" - Crea-lies
Bokstäver och siffror - Craft Emotions
Ringar - Memorybox
Blomma - LeCrea
Blad - NHH design 


Detta kortet beställde min mamma av mig!
Även till det har jag använt papper från Maja design.
Och dessa dies:
Champagneflaska och glas - Marianne design
Ramen runt motivet - My Favorite Things
Blad - Marianne design
Siffror - Nellie Snellen


Kram och ha en fortsatt Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Härliga kort:) Snyggt med vimpeln på översta kortet, dekorerat med ringarna och blommor med blad.Nedersta kortet fick läckra glas med häftigt glitter i glasen :) Snygg form runt om. Ha det bra /kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Så fina kort! Gillar kombinationen med vimpel, "bubblor" och den stora, fina blomman på det översta kortet. Champagneglaskan som du har på andra kortet är ju så himla läcker! Dessutom användbar till många olika tillfällen :)
    Ha det så bra!
    /Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så fina kort båda två. Snyggt med ringarna bakom vimpeln och fin blomma.
    Champagnesetet är ju så användbart till många olika tillfällen. Fin ramdies.
    Kram och ha en fin påskvecka!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilka underbara kort du har gjort :)
    Skönt att det inte var corona ni hade.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  5. Så fina kort båda två, måste varit en nöjd 50-åring 😊 kram

    SvaraRadera