tisdag 28 januari 2020

Emelie 23 år!

Hej kära vänner!
Igår fyllde vår äldsta dotter 23 år, och fick detta 
Joy fold kortet tillsammans med presenterna.
Papperet jag använt kommer från Lemon Craft
"Grow old with me", samt diverse dies:
Hjärtat - Heartfelt Creations
Blad - Marianne design
"Grattis" - Crea-lies
Bokstäver - Die-versions


Textstämpeln till vänster kommer från Gummiapan.


Och textstämpeln till höger kommer från Reprint.


Detta kortet "beställde" yngsta dottern för att ge sin syster:)

Till detta har jag använt:
Papper - Pion design
Bård - die Lawn fawn
Korg - die Marianne design
Gräs och blommor - die Impression Obsessions
Bokstäver och siffror - die Kaboks


Kram och ha en fortsatt fin vecka!


4 kommentarer:

  1. Så jättefina kort båda två! Snygg kortvikning på det översta. Ibland testar jag någon annorlunda vikning men faller alltid tillbaka till vanliga 15×15 kort...
    Mottagaren av dina kort blev säkert jätteglad :)
    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vackra kort båda två, säkert en glad mottagerska :) Översta kortet, snygg vikning, fint mönsterpapper med ett fint hjärta o blommor. Nedersta kortet så snyggt, med jättesöta små blommor i korgen och snygga siffror o bokstäver. /kram

    SvaraRadera
  3. Så fin vikning på första kortet, den måste jag prova. Ljuvliga papper och fina texter. Jättefin blomkorg på andra kortet. Hoppas dottern hade en fin födelsedag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort båda två och vilken läcker vikning på det översta! Borde lära mig att prova på lite fler olika vikningar än de vanliga :D Det är ju lite roligare att dekorera korten med när de har ett lite annat format ibland. Blomsterkorgen är ju helt underbar, längtar till våren när jag ser den =) Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera