onsdag 17 juli 2019

Grattiskort!

En god vän har fyllt år, och detta
kortet skickade vi till henne!
Det mönstrade papperet kommer från
Maja design. Den vackra swirlen från Magnolia har jag
fått av en jättegullig bloggvän. Hon visste hur
gärna jag ville ha den, men den finns inte att
köpa ny, men hon lyckades hitta den på facebook.
Så gissa om jag blev glad när den en dag låg i brevlådan.
Jag blev både jätteglad och överraskad!!:)
Tusen Tack ännu en gång snälla du!
Jag har använt följande dies:
Grattis - SkapatAv
Blomma - LeCrea
Blad - Cheery lynn
Ram - Crea-lies
Det vita "nätet" - Craft Emotions


Kram och ha en fortsatt bra vecka!!

5 kommentarer:

  1. Jättefint kort. Snyggt med gallret och den stora blomman med blad och swirlen. Önskar dig en trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Jag gillar den maffiga blomman och den fina bakgrunden. Håller med om att swirlen är vacker och extra liv i kortet blir det med "vattendropparna" på bladen.
    Ha en fortsatt skön sommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så fint kort, jättesnyggt med gallret! Läckert med dropparna på bladen!
    Så nöjd att du blev så glad för swirlen det gör mig glad också. Roligt när man kan hjälpa varann och den är verkligen fin
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Väldig vacker blomma, då behövs ingen mer dekoration än swirlen =) kram

    SvaraRadera
  5. Stiligt kort med snygg blomma :)
    Sådana vänner får man inte för många av.
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera