måndag 29 januari 2018

Emelie har fyllt år!

I lördags fyllde min äldsta dotter 21 år:)
På morgonen blev det uppvaktning på sängen 
med presenter, kort, chokladdoppade jordgubbar
och frukost!
Detta kortet fick hon av mig och min man
tillsammans med presenterna:)

Jag har använt följande:
Papper - Pion design
Hjärta och bård - dies från Marianne design
Blad - dies från Elisabeth Craft design
Grattis - dies från Moa pyssel
Bokstäver - Dies från Craft Emotions


Min yngsta dotter Elin "beställde" ett kort av mig
för att ge sin syster!

Till detta kortet har jag använt:
Papper - Pion design
Korg - dies från Marianne design
Blommor - dies från Creative Expressions
Hjärta - Heartfeldt Creations
Bård - Lawn fawn
Bostäver och siffror - dies från Die-versions


Önskar er en fortsatt bra vecka:)

Kram!

6 kommentarer:

  1. Snygga kort båda två. Kul att syrran beställde ett kort av dig att ge. Jättefint hjärta! Ha det bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    Vilka super fina kort du har gjort.
    GRATTIS till din dotter i efterskott :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra kort! Dina familjemedlemmar uppskattar säkert korten (minst) lika mycket som de uppskattar presenterna :)
    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Romantiska och fina kort. Hjärtat är så fint och blomkorgen gillar jag verkligen!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh vilka underbart vackra kort du skapat! Ljuvliga färger och så fint med blommorna.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fina kort båda två, men fastnade lite extra för blomkorgen ;) Grattis till din dotter i efterskott =) kram

    SvaraRadera