måndag 20 april 2015

Två konfirmationskort!

Hej kära vänner!
Hoppas att ni alla haft en underbar helg:)
I Skåne har vi haft en hel del sol. Vilket är efterlängtat.

Fick beställning på två konfirmationskort, som
skall vara till samma konfirmand. 

Jag har använt papper från Pion Design på båda 
korten, korsstämpeln vet jag inte var den
  kommer ifrån och konfirmanden är från Bildmålarna.





Jag vill passa på att TACKA er, för alla fina
kommentarer som ni lämnar här inne hos mig:)

Ha en fin vecka!

Kram



7 kommentarer:

  1. De här korten kommer hon bli jätteglad för, så otroligt fina och somriga! Jag älskar Bildmålarnas stämplar, men hann tyvärr bara köpa några stycken innan de la ner.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vackra kort, mottagerskan blir säkert glad över att få motta dom. Korset kommer från nedlagda Stämpelkällan där jag var DT från starten. Tyvärr ingår inte denna stämpel i min samling. Här har värmen börjat kännas och idag är det just nu +12 gr. och sol med lite lättamoln. Önskar dej en trevlig vecka. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra konfirmations kort, fina färger och papper.
    Konfirmanden kommer att bli jätte glad.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kort konfirmanden ska få. Så fina stämplar och dekorationer. Kram

    SvaraRadera
  5. Så vackra kort! Vad fint du satt motiven så de "kommer upp" lite! Mottagaren kommer garanterat bli glad för dessa!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Två jättefina kort i vackra papper
    och mysiga stämplar, riktiga vårkort :)
    Jag önskar dig en fin helg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Jättevackra kort . Önskar dig en fortsatt fin kväll. Kram Titti

    SvaraRadera