onsdag 16 juni 2021

Examenskort!

 Hej fina vänner!

Den 8/6 tog min äldsta dotter sin examen:)

Vi började dagen med att överraska henne med 

champagnefrukost här hemma, och sedan köra henne

till Lund där hon firade  och hade en digital ceremoni med

sina pluggkompisar. Så även anhöriga fick ta del av detta via en länk!

Hon var i alla fall glad och jättenöjd med sin dag💓

Det första kortet fick hon av oss tillsammans med presenten.

Jag har använt följande:

Papper - Craft Papers "Bloom & Wild"

Böcker - die ByLene

Blommor - die Simple & Basic

Blad - die Cheery Lynn

Bård - die Lawn Fawn

Bokstäver - die Kaboks

Textstämpel - hÄnglar & Wings


Nästa kort, vilket Elin gav till henne.

Till detta har jag använt:

Papper - Wild Rose Studio

Vimplar, bokstäver och champagenflaska - die Marianne design

Glas - die Simple & Basic

Siffror - die Crea-lies



Till det sista kortet, som hon fick av min mamma har jag använt:

Papper - samma som ovan

Bokstäver - Quickutz

Uggla på gren - die LeCrea

Oval - die SkapatAv

Blommor - die Marianne design

Blad - die Elizabeth Craft design

Hörn - die Gummiapan (tror jag)


Ja, det blev ett ganska långt inlägg😊

Kram och ha det så fint!



4 kommentarer:

  1. Sååå fina kort! Härliga, ljusa färger på pappren och väldigt välarbetade kort. Fina dies o dekorationer! Gillar verkligen ugglan!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så passande kort alla 3. Snygga upplägg och dekorationer. Uppskattades säkert av beställare och mottagerska.
    /kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Så fina kort allihop. Underbara papper, dies och dekorationer. Tycker speciellt om böckerna på första.
    Kram och ha en fin midsommar

    SvaraRadera
  4. Grattis till din dotter! En stor dag att ta emaxamen och så kul att få 3 så olika kort som ändå är skapade av samma person =) Jättefina alla 3! kram

    SvaraRadera