torsdag 25 juni 2020

Studentkorten till Elins student!

Detta kortet fick Elin av oss (föräldrar)
när hon tog studenten den 10/6.
Papperet kommer från Wild Rose Studios
"Dancing Daises"
Jag har använt föjande dies:
Krans och blommor - Impression Obsessions
Studentmössa - Gummiapan
Bokstäver - Craft Emotions
"Student" - Nellie Snellen
Bård - Lawn fawn


Och till nästa kort som Emelie gav henne, har
jag använt papper från Amy design "Spring".
Samt dessa dies:
Studentmössa - Gummiapan
Oval - Marianne design
Blad - NHH design
Bokstäver - Craft Emotions
"Student" PY hobby


 
 

Detta kortet beställde min mamma av mig.
Papperet kommer från samma som ovan.
Dies:
Studentmössa - som ovan
Oval - SkapatAv
Blommor och blad - Creative Expressions
Bokstäver - Memory Keepers


Och till det sista kortet som min svärmor 
beställde av mig har jag använt papper 
från Maja design.
Och dessa dies:
Cirklar - Crea-lies
Tjej och text - Dixi Craft
Bokstäver - Kaboks
Studentmössa - Gummiapan
Bård - Lawn fawn
Blomma - Marianne design
Blad - Elizabeth Craft design


Ja, det blev ett långt inlägg!
Hoppas inte ni hann tröttna;)

Kram och ta hand om er i värmen:)

4 kommentarer:

  1. Jättefina studentkort Elin fick :) Så snyggt med blomkransen på det översta. Hoppas du har det bra i sommarvärmen, här är ca +30 grader som ska bestå till söndag, puh. Källaren som gäller dagtid.
    Trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Så fina studentkort! Och att du lyckats göra fyra så olika till din dotter - wow!! Vilket minne det blir för henne. Underbara papper och dekorationer och jag gillar verkligen blomkransen på första.
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort allihop! Vackra papper, dies och dekorationer. Elin uppskattar dem säkert jättemycket! Verkligen vackra, somriga kort som passar i studenttider.
    Önskar dig en trevlig helg!
    /Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så roligt att få göra 4 kort till jubilaren men ändå har du lyckats göra dem så olika. Bra gjort Så firad hon blev =) Kram

    SvaraRadera