onsdag 4 december 2019

Julkort!

Hoppas inte ni har tröttnat på mina julkort;) Men
hur som helst så har jag två nya att visa:)
Till det översta har jag använt:
Papper - Little Red Robin
Stjärna - die Marianne design
Ljus - Craft Emotions
Granris - Sizzix


Till det nedersta har jag använt:
Papper - Craft & You "Christmas Vibes"
Blommor - die Creative Expressions
Gröna kvistar - die Craft Emotions
Guldiga kvistar - die Sizzix
I blommornas mitt har jag satt lite Glossy Accent, som
jag sedan strött guldiga minipearls på.


Kram och ha det så fint!

7 kommentarer:

  1. Vilka jättefina kort du gjort! Gillar både väldigt mycket. Tack för all inspiration du ger oss som kikar in.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina julkort! Gillar att ljuset på översta kortet står i "kvistar" med bär. Fin ljus-dies. Det andra kortet gillar jag med blomdekorationen, den fina text-diesen och ett fint mönsterpapper som får komma till sin rätt.
    Ha en mysig 2:a advent!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jättefina julkort, snygg stjärna och
    snyggt med guld på det fina fågelpappret :)
    Klart man inte ledsnar på fina alster :)
    Ha en fin vecka.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Så fina kort! Snygg stjärna och blommor. Kram

    SvaraRadera
  5. Fina julkort. Snygg stjärna på det översta och snyggt med ljuset i mitten. Nedersta med sååå snygga blommor och du har använt mönsterpappret på ett snyggt sätt. Snygg text, finns hos mig också :) /kram

    SvaraRadera
  6. Hej :)

    Två helt underbara kort, du gjort.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  7. Hur skulle man kunna tröttna på dina fina kort!
    Så fint med ljuset i stjärnan och kvistarna. Underbara blommor på andra kortet.
    Kram och må så bra!

    SvaraRadera