tisdag 22 oktober 2019

Två nya julkort!

Hej på er!
Två nya julkort att visa!
Till det översta har jag använt dessa dies:
Den fina vita bakgrunden med snöflingorna, som 
jag fick av fina Anna när jag fyllde år förra året
kommer från Amy design, granarna - die Nellie 
Snellen, text - die Mandy´s och ramen - die
Crea-lies också lite bling stenar:)


Till nästa kort har jag använt detta:
Amaryllis - die Marianne design
Grenar - die Joy Crafts
God Jul - stämpel från Slöjddetaljer


Hoppas att ni får en fortsatt bra vecka:)

Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Två jättefina kort. Väldigt snyggt bakgrunden på det första.
    Och det andra har du verkligen fått till blommorna fint!
    (Kom på nu att jag ju också har den diesen - måste prova)!:)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Vackra julkort. Snyggt med blått bakom snökristall- bakgrunden och snyggt med röda blommor mot den vita bakgrunden. Ha det bra. /kram

    SvaraRadera
  3. Ett jättefint kort i härligt blå färg
    och så effektfullt med det stansade :)
    Snyggt med guld på blommorna och
    kvistarna är tuffa :)
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort båda två! Kul att du testat "min" (din) bakgrundsdies. Den räddade fjolårets julkortstillverkning hos mig :) Fin amaryllisdies på det andra kortet.
    Ha en skön helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så läcker gran och så snygga blommor! Superfina kort =) kram

    SvaraRadera