söndag 25 augusti 2019

Lycka till Emelie!

Vår äldsta dotter har flyttat till en egen
liten lägenhet i Lund!
Det är givetvis blandade känslor, men så 
roligt att se henne planera och inreda sitt
första egna hem:)
Detta kortet fick hon tillsammans
med inflyttningspresenten!

Jag har använt följande:
Mönstrat papper - Maja design
Embossingfolder - Marianne design
Ramen runt om med små scalloped - die Crea-lies
Blommor - die Creative Expressions
Blad - die Marianne design
Text - die Gummiapan


Kram och ha en fortsatt fin söndag!

5 kommentarer:

  1. Stilrent och fint kort. Snygg kombo av mönsterpapper, dies och kortstorlek. Gillar textdiesen :) Kul för dottern att få ett eget krypin och få inreda. Kortet blev alldeles säkert uppskattat tillsammans med presenten. Ha en bra vecka /kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken spännande tid både för er och särskilt för din dotter. Och så fint att få ett så vackert kort som hon kan kika på varje dag och tänka på sin fina, omtänksamma mamma <3 Väldigt snygg text och så fina blommor. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Så fina blommor. Och snygg text. Jag förstår att det är blandade känslor. Ibland vill man att de flyttar:) men samtidigt vet man att det kommer bli en stor tomhet när de gör det......
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så fint kort! Vackert upplägg med papper, dekorationer och text. Jättesnygg textdies :)
    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så fint kort Camilla. Jag skulle vilja beställa ett sånt kort att ge till Petra på hennes nya äventyr. Jag skulle också vilja beställa en kartong till vinflaska, jag har gett bort den jag fick av dig på kusinträffen, den blev mycket uppskattad.
    Kram Lena

    SvaraRadera