måndag 24 juni 2019

Oscar har fyllt år!

För ett par veckor sedan var vi och
firade min systerson, som fyllde 20 år!
Det översta kortet fick han av mig och min familj:)
Jag har använt följande dies:
Bokstäver - Die-version
Siffror - Marianne design
Sicksack bårder - Lawn fawn
Stjärna - Sizzix


Nästa kort beställde min mamma av mig!
Och till det har jag använt papper 
från Pion design samt följande dies:
Siffror - Quickutz
Banner - Crea-lies
Ölglas - ByLene
Stjärnor - Marianne design
Hörn - Spellbinders


Kram och ha en fortsatt härlig vecka!

5 kommentarer:

  1. Så snygga kort båda två! Gillar det första med sicksack mönstret. Och det andra så "stilfullt". Snyggt med ölglaset.
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort båda två, men fastnade lite extra för kortet med de läckra vågorna och stjärnan på =) Superläckert! Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga kort båda två!
    Gillar färgkombinationen och glitterpapper som pricken över i på översta kortet. Tufft med bården också!
    Det nedersta kortet är stilrent men ölglaset busar till det lite. Fint när åldern får komma i fokus med siffrorna så som du har gjort :) Jag tycker det är svårt att göra kort till killar/män i den åldern men du har lyckats väldigt bra!
    Ha en fortsatt härlig vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Läckra kort, passande en 20-åring :) Smakfullt dekorerade. Önskar dig en fortsatt bra vecka. kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Längesen jag var inne på nätet så här har det hänt saker :)
    Jubilaren blev nog glad, coola kort och väldigt passande till en "myndig" person :)
    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera