onsdag 24 april 2019

Elinor har fyllt år!

Hej fina vänner!
Hoppas ni hade en fin påskhelg i det
underbara vårvädret:)
Min fina bloggvän fyllde år i förra veckan, och
fick då detta kortet av mig! Kika gärna in hos 
henne, där finns massor av fina alster att titta på:)

Jag har använt följande dies:
Grattis - Skapat Av
Bård - Joy crafts
Blomma - LeCrea
Blad - Cheery Lynn
Silvriga "blad" - Nellie Snellen

Hoppas att du hade en riktigt fin födelsedag Elinor:)


Kram och ha en fortsatt härlig vecka!

5 kommentarer:

  1. Jättevackert kort i härliga färger! Fint blomsterhörn och vacker bård.
    /Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vackert kort i så fina färger, läckert och snyggt med silver till. Gillar den fina bården, snygg och dina blommor är verkligen vackra :) Ha det så bra /kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Vårigt kort! Tycker om din dies med Silverfärgen :)
    Du har verkligen fått till det med färgerna och stilrent - hon blir nog glad åt kortet :)

    SvaraRadera
  4. Tack igen min fina vän för det vackra kortet! Blev sååå glad för det! Det står framme på bänken än så jag ser det varje dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint och somrigt kort du gjort. SÅ fina blad till blomman och bården! Förstår att det blev uppskattat =) kram

    SvaraRadera