tisdag 4 september 2018

Kalas hos lillasyster!

Förra helgen var vi på kalas hos min syster, för att fira
att hon och hennes dotter Emma hade fyllt år:)
Det översta kortet fick Emma tillsammans med presenten!
Jag har använt följande:
Papper - KaiserCraft
Textstämpel - Reprint (tror jag)
Diesen som jag använt för att stansa ut
texten - Spellbinders
Rektanglarna - die Crea-lies
Blad - Elizabeth Craft design


Till detta kortet som min syster fick 
har jag använt:
Papper - Pion design
Ramen bakom buketten - die Spellbinders
Blad och blommor - die Impression Obsessions
Grattis - die Crea-lies


Kram och ha en fortsatt fin vecka!

4 kommentarer:

  1. Snygga kort båda två. Snyggt kombinerade med papper, dekorationer och text. Säkert glada mottagare.
    kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort! Två kort till ett kalas, drömmen för en scrappare ;) Det röda kortet är ju jättesnyggt! Gillar inramningen som du gjort med blommorna runt texten, å fin dies från Crealies runtom. Å kortet i grönt är ju så fint med den dekorativa buketten! Korten blev säkert uppskattade av sina mottagare :)

    SvaraRadera
  3. Superfina kort. Så snyggt med scallopramen runt det första och helt ljuvlig bukett på det andra.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så sött blomkort med de pyttiga blommorna på. Supersöta! Båda korten var jättefina som vanligt =) Tack för inspirationen du skänkt idag! Kram

    SvaraRadera